Sklep Online

Polityka reklamacji

Gwarancje bezpiecznego korzystania z internetowego sklepu JolantaWagner.pl

Istniejemy na rynku polskim już od 20 lat!
 
Jeżeli otrzymali Państwo towar niepełnowartościowy możecie go wymienić na produkt pełnowartościowy. Produkt należy odesłać do naszego sklepu załączając dowód sprzedaży i podając przyczynę zwrotu.
 

Reklamacje:

Odesłany towar musi być w stanie nienaruszonym (zapieczętowanym), a w szczególności kosmetyk nie może być dotykany!
 
Koszt usługi transportowej świadczonej przez przewoźnika pokrywa w tym przypadku klient.
 
Zwrot zaakceptujemy tylko wtedy, gdy będzie podana przyczyna zwrotu a także jeżeli produkt nie był używany ani nie został w żaden sposób uszkodzony, dotyczy to również oryginalnego opakowania. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć rachunek. Na kopercie należy umieścić napis „zwrot”. .
 
Uwaga! Koszt dostawy i odesłania nie podlega zwrotowi! Wadliwy produkt należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które klient otrzymał przy dostawie. Prosimy dołączyć również kopię dokumentu zakupu i opis problemu i odesłać.
 
Informacje o reklamacji możesz również przesłać na adres info@eaea.pl
 
Po rozpatrzeniu reklamacji prześlemy na Twój adres nowy egzemplarz towaru.
 
W przypadku, gdy dostarczenie nowego, nie wadliwego egzemplarza jest niemożliwe, zwrócimy Ci pieniądze.
 
 

Zwroty

1. EAEA informuje, że klient ma prawo odstąpienia od umowy kupna - sprzedaży zawartej na odległość, w terminie 10 dni od momentu otrzymania przesyłki - bez podawania powodu - art. 9 ust. 1 pkt. 6 i art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Oz. U. Nr 22, poz. 271).
 
2. Nie można odstąpić od umowy w przypadku naruszenia lub używania produktu.
 
3. Produkt należy przesłać w stanie niezmienionym, kompletnym, wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
 
 

Gwarancja

1. EAEA udziela gwarancji na produkt licząc od daty dostarczenia pod wskazany adres.
 
2. Gwarancja obejmuje wymianę wadliwego produktu na nowy.
 
3. Reklamacyjne będą realizowane w terminie możliwie jak najszybszym od daty dostarczenia wadliwego produktu z kartą gwarancyjną. Obecnie polskie prawo nie określa konkretnego terminu na realizację napraw produktów oddanych do reklamacji.*
 
4. Sprzedawca ma 28 dni na ustosunkowanie się do złożonej przez klienta reklamacji.
 
5. Produkt do wymiany powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu do naszej siedziby. W razie braku kompletnego opakowania fabrycznego, ryzyko uszkodzenia produktu podczas transportu do nas ponosi reklamujący.
 
6. Gwarancji nie podlega kosmetyk źle przechowywany lub używany.
 
7. Produkt podlega zwrotowi w przeciągu 10 dni od daty zakupu.
 
* Ustawa o ochronie konkurencji konsumentów – Dz. U. Nr 122, poz. 1319 z 2000r.; Ustawa o niektórych prawach konsumentów – Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r.).